۱ بازديد
همانطور که می دانید الکترونیک آرتز دو نسخه از FIFA 24 را منتشر کرد که این دو نسخه از بازی تفاوت های زیادی با هم دارند به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد دارم شما را با تفاوت های مهم دو نسخه استاندارد و نهایی FIFA 24 آشنا کنم. .
ابتدا باید بگویم که با خرید FIFA 24 برای ps5 از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت های نسخه Ultimate بازی نسبت به نسخه معمولی و استاندارد این است که به روز رسانی و بسته های اضافی بازی را سریعتر از حالت عادی دریافت می کنید. البته از طرفی قیمت اکانت fc24 نسخه استاندارد و معمولی کمتر است و می توانید با قیمت کمتری این بازی را تجربه کنید.


بازی FIFA 24 Ultimate Edition دارای ویژگی های مثبت دیگری مانند خرید بازیکن به صورت قرضی از تیم های مختلف، استفاده از اکانت های بازی ایکس باکس و پلی استیشن، ارتقاء بازیکنان، استفاده از مربیان مجرب با 5 ستاره در بازی نشان داد که درب باشگاه برای همیشه باز است. و...
در آخر باید بگویم که اگر یک گیمر معمولی هستید و فقط می خواهید یک تجربه بازی کوتاه و معمولی داشته باشید، بهتر است یک اکانت FC 24 در نسخه استاندارد خریداری کنید. اما اگر از طرفداران اصلی بازی FIFA هستید و می خواهید این بازی را با بالاترین کیفیت تجربه کنید، پیشنهاد می کنم با خرید اکانت قانونی EA SPORTS FC 24 در نسخه Ultimate Edition تجربه لذت بخشی از این بازی داشته باشید. .بازی EA Sports FC 24 (FIFA 24) جدیدترین بازی است که توسط استودیوی بازیسازی EA Sports طراحی و ساخته شده است.
شاید جالب باشد اگر بدانید که به دلیل گرافیک بالا، گیم پلی منحصر به فرد و ... که بازی FIFA 24 دارد، خیلی سریع آن را در بازار محبوب کرده اند.

برای خرید اکانت فیفا ۲۴ برای ps4 به فروشگاه ورم گیم مراجعه کنید

در واقع همانطور که می دانید FIFA 24 یک بازی شبیه سازی فوتبال است که به شما این امکان را می دهد تا تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با سایر تیم ها در این بازی به رقابت بپردازید.
اگر از طرفداران سری بازی های فیفا هستید، حتما نسخه های مختلف این بازی را تجربه کرده و از آن لذت برده اید. اما بازی EA Sports FC 24 با نسخه های قبلی خود متفاوت است. ابتدا باید بگویم که پس از قرارداد EA Sports با فدراسیون جهانی فوتبال، نام بازی FIFA به EA Sports FC 24 تغییر یافت.
در مجموع بازی FIFA 24 نسبت به نسخه های قبلی خود دستخوش تغییرات زیادی شده است و همین امر باعث شده تا بسیاری از کاربران و گیمرها برای تجربه این بازی مهیج و زیبا اقدام به خرید اکانت قانونی کنند.در مورد عملکرد بازی EA Sports FC 24 نیز می توان گفت که به طور کلی برخی از ویژگی های بازی FIFA 24 نسبت به نسخه های قبلی خود تغییر چندانی نکرده است. به عنوان مثال در قسمت حالت حرفه ای بازی هر سال شاهد تغییراتی در نسخه های مختلف بازی فیفا بوده ایم اما امسال شاهد تغییر چندانی در این قسمت نیستیم.
اما با تمام آنچه گفته شد، تنها بخشی که در FIFA 24 تغییرات زیادی نسبت به سایر قسمت ها داشته است، قسمت Ultimate Team است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.